Nationale Kiwanis Congressen 2017 Martien en 2019 Peter

Beide landelijke congressen zijn georganiseerd door KC Laren omdat de betreffende Gouverneurs (landelijke voorzitters) werden 'geleverd' door de club.

Bekijk het Congres 2017 KI-DN in Singer Laren.
En bekijk de fotoreportage.

/imagecache/download/uploads/2020/05/martien-vdm.jpg    Martien van der Meer      Tune in, play on!

Martien heeft zich - als Past Governor - kandidaat gesteld voor de functie van Vice-President van KI-EF. Tijdens een bestuursvergadering van de Board in oktober 2020 zal Martien worden benoemd. Dat betreft een vierjarige europese bestuursfunctie: Vice-P, P-Elect, President (2023) en Past-P van Kiwanis Europa.
KC Laren wenst onze clubgenoot veel succes en wijsheid toe!

En lees hieronder over het Congres 2019.

/imagecache/lg/uploads/2020/05/peterp-2017-knk-1.jpg     Peter Pietersen         Dynamisch Betrokken

Kiwanis Nederland Congres 2019 KI-DN, CMO Hilversum

/imagecache/lg/uploads/2020/05/kiwanis-spread-magazine-def-l.jpg

Tijdens de inloop voor het middagprogramma zal in Studio 1 het onlangs gerestaureerde Pierra Palla orgel (AVRO theaterorgel) worden bespeeld. Dit verloren gewaande pijporgel heeft een vaste plaats gevonden in het MCO. Mis deze unieke kans niet!
Inschrijven voor het 'Kids Fun Program' via de voorzitter van de congrescommissie Jaap Peerenboom: jaap@readeroffers.nl
MCO: Heuvellaan 33  1217 JL  Hilversum
Fletcher hotel: Oud-Loosdrechtsedijk 253, 1231 LZ Loosdrecht

/imagecache/lg/uploads/2020/05/kiwanis-spread-magazine-def-r.jpg

BEKIJK OOK:

Congresboek 2019
Powerpoint ALV congres
Congresvideo
Fotoreportage

En voor kinderen een speciaal KidsFunProgram in Beeld en Geluid.

/imagecache/lg/uploads/2020/05/kfpr1.jpg

KIWANIS staat voor hulp aan kinderen in de breedste zin van het woord. Daarom willen we graag ons eigen ‘jaarfeest’ delen met zo veel mogelijk kinderen. En dan vooral met kinderen die het thuis of elders minder breed hebben en niet vaak een leuke, spannende dag meemaken samen met leeftijdsgenoten. Daarom:  ons congresfeest samen met een feestelijke dag voor kinderen!

DOE MEE: Wij vragen de congresdeelnemers op zaterdag 14 september zo veel mogelijk kinderen uit te nodigen om naar het speciale Kids Fun Program te komen. En niet alleen eigen (klein)kinderen, maar sponsor vooral kinderen die we tot onze doelgroep beschouwen. Die het wat minder hebben. Voor de kosten hoef je het niet te laten: € 10 per kind inclusief drinken, friet en een snack. Voor begeleiding wordt gezorgd.

/imagecache/lg/uploads/2020/05/kfpr2.jpg