23e Art Laren 15-17 juni

De 23e openluchtkunstbeurs Art Laren 2018 loopt van vrijdag 15 t/m zondag 17 juni 2018. Ook van deze editie denken we een succes te maken dankzij 22 gerenommeerde galeries met eigentijds werk van zo'n 100 kunstenaars. Het weer belooft mooi te worden waardoor we opnieuw veel belangstellend publiek verwachten.

Kijk voor informatie over de 23e Art Laren op de site van Art Laren.

BELEEF 'ART LAREN'!

De kunstbeurs is in 23 jaar uitgegroeid tot een unieke gebeurtenis waar zorgvuldig geselecteerde binnenlandse en buitenlandse galeries zich presenteren met een breed toegankelijk, vernieuwend en prikkelend aanbod van moderne kunst. Waaronder een aantal 'beeldentuinen'.

Art Laren wordt door Kiwanis Club Laren georganiseerd voor een kindgericht goed doel. Onze missie wereldwijd is 'Serving the Children of the World'. Met Kunst op de Brink werd in totaal ruim € 400.000 bijeengebracht. En daar komt de verhoging van de stichting de 'Wilde Ganzen' nog bovenop. Ook dit jaar gaat de netto-opbrengst naar een project voor kinderen. Het wordt opnieuw besteed aan de verbetering van het kinderhospitaal in Nangoma (Zambia), dat onder toezicht van de Nederlandse Mieke Huigen Stichting staat. Ook nu zal de Wilde Ganzen daaraan met een 50% verhoging substantieel bijdragen. Met uw bezoek en kunstaankoop steunt u kinderen die onze hulp heel goed kunnen gebruiken.

Impressie Hans Versfelt
Door kunstschilder Hans Versfelt geschilderd (olieverf op doek 40x30) tijdens Art Laren

Op de openingsavond vrijdag 15 juni wordt de 4e Gooise Haring Party gehouden; daar treffen de Gooise bevolking en hun gasten de lokale politiek en de kunstwereld. Het is de ontmoetingsplek van kunst en cultuur in Laren.

Kiwanis Club Laren bedankt de galeriehouders, overige deelnemers, sponsoren, leveranciers, de gemeente Laren, het publiek en vooral de kunstkopers voor hun bijdragen aan de kunstbeurs.

#KidsNeedKiwanis

Deel deze post