7e LUSTRUM KC LAREN

Gezellig weekeinde met partners in Rotterdam

Kiwanis Club Laren bestaat 35 jaar

De lustrumcommissie onder leiding van René Meyer had een kleurrijk en intensief lustrum-programma in Rotterdam uitgezet. Het feestelijk diner vond op 1 oktober 2022 plaats in de rustieke ambiance van Hotel New York met uitzicht op de Rotterdamse skyline.

/imagecache/lg/uploads/2022/10/kclaren2-1.JPG

Vrijwel alle van de 24 clubleden, meestal vergezeld door hun partner, namen in stijlvolle avondkleding aan het uitstekende diner deel. Clubpresident Bert Hagedoorn somde de belangrijkste gebeurtenissen van het afgelopen clubjaar op en bracht hulde uit aan een aantal clubleden die zich bijzonder verdienstelijk hadden gemaakt waaronder René Meyer, Michiel Vlam, Arnold van der Wal en Jan Bastiani.

/imagecache/lg/uploads/2022/10/kclaren4.jpg

Daarna installeerde hij Paul van Erp tot nieuwe clubpresident waarvoor Piet Romeijn de honneurs waarnam omdat Paul ziek te bed lag. Piet zelf werd benoemd tot President-Elect.

Deze dag was vooraf gegaan door o.m. een bezoek aan het indrukwekkende Kunstdepot en een rondleiding door de binnenstad van zeer professionele stadsgidsen.

/imagecache/lg/uploads/2022/10/kclaren5.JPG

Tijdens de voorgaande dag werd een bezoek aan het Maritiem museum en de Euromast gebracht met als afsluiting een tocht op de pannenkoeken-boot.

/imagecache/lg/uploads/2022/10/kclaren3.JPG

De laatste dag werd gevuld met een rondleiding op de S.S. Rotterdam met als afsluiting van het geslaagde weekend een gezamenlijke lunch aan boord.

Al met al een zeer geslaagd lustrumweekeinde.