Gooise Haringparty en opening Art Laren

Op vrijdagmiddag 9 juni 2017 vanaf 17.00 uur wordt bij de horecastand ´Anton´ alweer de 3e ´Gooise Haringparty´ als onderdeel van Art Laren gehouden. De 22e openluchtkunstbeurs op de sfeervolle Brink.
Er is tijdens de gezellige haringparty gelegenheid om te netwerken met galeriehouders, kunstenaars, relaties, met wethouders en Larense ondernemers, met vrienden en Kiwanis-leden.

/imagecache/lg/uploads/2020/05/haring-party.jpg

ENTREE BEWIJS / TOEGANGSKAART

KOM OOK: nodig relaties, familie en vrienden uit voor de haringparty-netwerkborrel van 17- 20 uur. Omstreeks half zeven wordt de 22e editie van ART LAREN officieel geopend.

Haring (en andere hapjes) plus enkele drankjes zijn bij de toegangskaart inbegrepen. Overige drankjes € 2,50. Een deel van de opbrengst komt ten goede aan de Mieke Huigen stichting dat ziekenhuisprojecten ondersteunt in Nangoma, Namibië.
(Meer) kaarten kunt u via deze link bestellen voor € 12,50 p.p.