Wijnacties Kiwanis 2020, voor- en najaar als online verkoop

Bestellen tot 22 november: lijsten zie onderaan. Bestellingen worden bezorgd.

Vanwege de Corona-beperkingen nu geen WijnSpijsdiner en Wijnproeverij, maar verkoop via internet!

De Kiwanis Clubs Hilversum-Baarn, Laren en ‘t Gooi organiseren twee keer per jaar een wijnactie. Een mooie samenwerking tussen drie Kiwanis clubs in de regio. Helaas kunnen we ons gebruikelijke wijnspijsdiner en de wijnproeverij momenteel niet laten doorgaan in vertrouwde vorm. Maar omdat we toch graag ons goede doel de Stichting Leergeld willen steunen, gaan we volledig online.

Top wijnen dit najaar in de verkoop

Bestellijst en beschrijvingen van ons nieuwe assortiment vind je in de downloads onderaan deze pagina. Mocht je wijnen uit een vroeger assortiment willen nabestellen, dan kun je dat bij de bestelling vermelden.
Stuur je volledig ingevulde wijnbestellijst (als je ouder bent dan 18 natuurlijk) voor 22 november aan: Wijnactie Kiwanis Laren, p.a. Oude Grachtje 60, 3763 WK Soest. Mailadres: vandehn@xs4al.nl
Vervolgens sturen we je een factuur voor je bestelling, welke eind november bij je wordt afgeleverd, uiteraard met inachtneming van de Corona-overheidsmaatregelen.

€ 7000 voor Stichting Leergeld met Corona-proof wijnactie

Tweemaal per jaar organiseren de Kiwanis clubs Laren, Hilversum-Baarn en ‘t Gooi een wijnproeverij en een wijnspijsdiner waarvan de opbrengst is bestemd voor kindgerichte goede doelen. Dat kon afgelopen najaar natuurlijk niet live worden georganiseerd, maar de clubs hebben zich aangepast aan de omstandigheden en alles online georganiseerd. Daarbij is maar liefst € 7000,- bijeengebracht voor Stichting Leergeld in Soest-Baarn en Hilversum-Wijdemeren!

Met vereende krachten hebben de Kiwanis clubs in samenwerking met Restaurant Greenfields een 2-persoons afhaaldiner samengesteld van 3 gangen, afgestemd op 2 mooie flessen wijn uit de najaarsselectie. Dat kon gedurende een heel weekend worden opgehaald. Daarnaast werd een uitgelezen selectie van wijnen aangeboden aan alle relaties.

De wijnactie is zo opnieuw een groot succes geworden, want de uiteindelijke omzet evenaarde die van de pre-corona periodes. Dat is een groot compliment voor alle betrokkenen!

Stichting Leergeld Hilversum-Wijdemeren en Stichting Leergeld Soest-Baarn zijn heel blij met het resultaat, want juist in deze tijden is er een grote behoefte aan hulp. Dit jaar niet voor schoolactiviteiten, maar wel voor technische leermiddelen. In een reactie zeggen ze:

“Dank voor jullie gift, het is een indrukwekkend bedrag waar we weer veel kinderen van kunnen laten meedoen in onze maatschappij.

Thuis moeten leren in te kleine en rumoerige ruimten, daar bovendien onvoldoende technische middelen voor hebben maar ook onvoldoende persoonlijke ondersteuning en voor velen de enige veilige plek die ze kennen moeten missen, namelijk de school. Dat is pas heftig.”

Houd onze website in de gaten voor meer nieuws over de volgende wijnactie!

Onze verkoopprijzen zijn gelijk aan de gangbare winkelprijzen, maar bij ons komt bijna 30% ten goede aan het goede doel.

Het motto van Kiwanis is al meer dan 100 jaar 'Serving the Children of the World'. Met de opbrengst van de wijnverkoop worden kindgerichte goede doelen ondersteund. De opbrengst in het najaar van 2019 ging naar de stichting Wielewaal en bedroeg € 9000.

/imagecache/download/uploads/2020/05/wijnproeverij-mei16c.jpg

DOWNLOADS INTERNET WIJNACTIE NAJAAR 2020:

- Uitnodiging najaar 2020 (Pdf)
- Wijnbeschrijvingen najaar 2020 (Pdf)
- Bestellijst wijnen najaar 2020 (Pdf)
- Bestellijst wijnen najaar 2020 (Word, digitaal invulformulier)